El passat cap de setmana van tenir lloc les edicions de dos dels festivals de la Xarxa TransefÃmers: A Cel Obert a Tortosa i l’Ingrà vid a Figueres.
A la capital del Baix Ebre, el Festival A Cel Obert va tornar a omplir de peces artÃstiques els patis patrimonials de la ciutat durant tres dies, el 7, 8 i 9 d’octubre. Una de les peces, concretament la del pati del Museu de Tortosa formava part de l’intercanvi del projecte TransefÃmers, va ser una creació d’A2 estudi, participants al Festival Lluèrnia d’Olot de l’any passat.

Peça de Vilardebó pel MAU de Granollers 2015
Per la seva banda, el Festival Ingrà vid va celebrar-se al llarg del dissabte 8 a la capital de l’Alt Empordà . A banda d’activitats i actuacions a la Rambla de Figueres, es van poder veure instal·lacions artÃstiques, com la de Pere Vilardebó, una reinterpretació del treball que va oferir l’any passat al MAU de Granollers.
Per la seva banda, el Fescamp va dur a terme una de les seves primeres activitats d’enguany al Centre Art Maristany de Sant Cugat. Va tractar-se d’una sessió de reflexió i debat titulada Porcs i Jardins: Revisitant lo salvatge i els lÃmits de les nostres ciutats. També el passat dissabte 8 d’octubre.
Els festivals continuen aquest cap de setmana, concretament aquest dissabte 15 que tindrà lloc la Mostra d’Art Urbà (MAU) a Roca Umbert, fà brica de les Arts de Granollers. En el marc d’aquest festival, es podrà veure el treball de Mònica Campdepadrós, artista provinent del festival Ingrà vid 2015.
