fbpx

Un gir cap a la mediació: formació prèvia

3 de Febrer de 2026

El projecte de mediació al voltant de la peça Fantasmes de guerra, de La Baldufa, comença molt abans de la seva execució, el 2025. De fet arrenca amb una decisió, a finals del 2023, de la Taula d’Arts Escèniques de treballar conjuntament un projecte de mediació a les deu ciutats de la Xarxa al mateix temps.

Com que era un àmbit molt nou, abans de dissenyar el projecte calia conèixer molt millor què era la mediació i establir una mateixa idea sobre aquest concepte, el qual pot allotjar moltes definicions diferents, i posar una base comuna. Per això es va organitzar una formació prèvia, que va anar a càrrec de Cristina Alonso i de César Compte, on van participar totes les programadores. Aquesta formació va ajudar a marcar objectius i metodologia a l’hora de definir el projecte.

En aquest vídeo parlem d’aquest procés de reflexió i de treball conjunt, que va desembocar en l’elecció de la proposta que es volia impulsar.

https://youtu.be/suiUf8aZui0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Go top