fbpx

Transistor a Sant Cugat

10 de Juliol de 2025

El sisè vídeo que us presentem del projecte Transistor posa la mirada en els joves, en concret en aquells que estan estudiant a l’Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat, i els fa els grans protagonistes de la iniciativa.

Amb la mediació de Jaume Ferrete han creat un dispositiu audiovisual que té la funció d’apel·lar els seus iguals, és a dir persones que tenen la mateixa edat i també els mateixos interessos, crear una xarxa i impulsar el treball autònom i la llibertat en la disciplina que vulguin desenvolupar de cara al futur, quan entrin al mercat laboral.

Amb aquest treball, que ha tingut la Casa Aymat. Espai de Creació i Formació d’Art com a referència, es vol aprofundir, tal com ha passat a les altres deu ciutats de la Xarxa Transversal implicades en Transistor, en la relació dels espais culturals de proximitat i els seus públics i/o comunitats.

Go top